Nova Scotia Duck Tolling Retriever

Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Min finaste <3

torsdag 19 september 2013

Lite bilder på Unique :)

Dagens höjdpunkt är ju när Nina lägger upp nya bilder på valparna... nu när jag har bestämt mig. Hade jag valt att inte ta honom, så hade jag nog fått radera Nina på FB en tid ;-) 

Unik Unique Unik Unique ... kommer nog variera hans stavning lite i vardagen. Uttalet är ju samma. Men Chance skulle jag aldrig stava "Chans", men här blir det nog lite beroende på humör :) 

Jag är så glad över hur hans första veckor i livet har sett ut hittills. För mig är det viktigt att uppfödaren är närvarande (Nina är hemma på heltid), att de får vara med hela tiden (de har flyttat upp i köket), att de får träffa hennes vuxna hundar, att de får utforska livet utanför huset. Kort och gott, leva som en i familjen. 


Leder gänget ;) 
Med syskon i bakgrunden <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar