Nova Scotia Duck Tolling Retriever

Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Min finaste <3

söndag 31 augusti 2014

Lite mer än en vecka har gått...

Och det känns som han har bott här alltid :) Valptiden är ju väldigt speciell, mkt gos och skratt så klart men också vassa tänder, torka kiss och sovmorgon är ett minne blott... Chance har inte hela tiden varit så road av vår nya familjemedlem, men det går bättre och bättre. Han har ju fortfarande trumf att kunna hoppa upp i sängen eller soffan dit han inte kan ta sig än på egen tass. 

Att vara med på jobbet har fungerat finfint, och där vänjer jag honom successivt att vara i bur, en kort stund varje dag när han ändå är trött. Från mitt kontor så är det öppet ut en "hundgård" i fabriken så när jag ska på möten etc så kan han och C vara där, vilket är skönt för jag litar inte på honom och alla sladdar än... ;) Nätterna går också utmärkt, vi går ut vid 06.30 ca på helgerna och sen somnar om. Vardagar är det uppstigning innan 06 vilket passar han perfekt så sällan det sker någon olycka. 

Lite blandade bilder ifrån veckan! 



Hua så otäck han är... ;) Har förmånen att ha en proffsfotograf på jobbet numera! Han är dock inte nöjd med denna bilden för att den är oskarp, inget jag märker av :) Så himla roligt att få riktigt bra bilder från denna tiden! 


Jag vet inte riktigt.... käre C verkar vara avis på den nya LILLA bädden som S har fått....men han får ju också precis plats i den :))
@work! 


9,5 veckas ståbild! Ska försöka ta en varje vecka. 

Igår var vi i skogen och plockade svamp, mysigt!! 

Far & Son! 

Just like daddy....redan! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar