Nova Scotia Duck Tolling Retriever

Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Min finaste <3

söndag 27 juli 2014

En sen uppdatering sen Norge :)

Skulle så klart ha uppdaterat när jag kom hem från Norge, men semester = mycket att göra ;) Nu är bilderna lite inaktuella, här är de 3 veckor och nu är de 4,5 vecka :) Theo älskade att vara med i valplådan! Vi åker igen till nästa helg, då är de 5 veckor och det är dags att bestämma om någon ska få flytta till Sverige <3 Vi missar därför specialen, men alternativet är att missa den eller missa WDS så jag tror nog på den första ... I morgon börjar jag jobba igen, semestern går alltid så fort! 

Det var helt underbart att få träffa de små och deras fantastiska mamma! Det är ju verkligen något alldeles speciellt att ha små "barnbarn". 

Hane 3 veckor 

Hane 3 veckor

Tik 3 veckor

Tik 3 veckor 

Hane 3 veckor 

Tik 3 veckor 

Hane 3 veckor 


Min fina son mitt i valplådan <3

Finns valpar hos Nina som är 9 dagar äldre, ännu mysigare tyckte Theo! 

Selfie med Junior <3 


Två av hanarna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar