Nova Scotia Duck Tolling Retriever

Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Min finaste <3

tisdag 26 november 2013

Gott och blandat

Först nåt riktigt roligt; Chance slutade på andra plats i årets rasvinnare i Norge!
På TVÅ utställningar! Yes :))

2 11 Tollergrenda's Outstanding Chance
Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Blad, Elin
      16.11.2013  Lillestrøm     88st BIR 8
     

01.06.2013     


 Drammen   
   
     41st

BIM

3






Det här är en bild jag älskar. Inte riktigt likadan som den andra. Men det är precis så här jag vill ha det, och äntligen, efter år av träning så är vi där! Så härligt!

Hela listan kan ni se här http://web2.nkk.no/mestvinnende-rase/ Den tollaren som vann är ställd i Norge 8 ggr under året, och vi 2 så jag är sjukt nöjd! 

Lite blandade bilder på mina prinsar...


Lillprins 


@work!

Att vara 2 är bättre än 1... 

Eller hur? :) 

Lillprinsen! 


Typisk lunchpromenad! SMYGER som en katt på Chance. Haha

Lillprinsen 

Vad ska man säga om det här? Att det finns en hund i familjen som anser att han är lite bättre än alla andra? Att han kan ligga i tronen och övriga på marken? Nå väl, efter det här magiska året kan han väl få vara värd det då ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar